تدریس کن

محتوای آموزشی با کیفیت تولید کنید، یک بار آن را آپلود کنید و یک عمر از فروش آموزش خود کسب درآمد کنید.

به تیچ پلاس بپیوندید

ما در تیچ پلاس همواره در کنار شما هستیم و به شما در پیاده سازی و تولید محتوای آموزشی در هر مرحله از فرآیند ایجاد دوره کمک می کنیم.

تدریس کنید

شما با اشتراک گذاری علم و دانشی که دارید، به دیگران کمک می کنید تا آموزش ببینند، مهارت کسب کنند و استعدادهای خودشون رو کشف کنند.

درآمد کسب کنید

با قرار دادن آموزش های با کیفیت، هر کاربری محصول شما رو خرید کنه درآمد کسب می کنید و بدین ترتیب با یک بار آموزش میتونید میلیون ها تومان کسب درآمد کنید.

راهنمای تدریس در تیچ پلاس
خوش آمدید!

از اینکه تمایل دارید تا به عنوان مدرس در مجموعه تیچ پلاس فعالیت داشته باشید خوشحالیم.. در تیچ پلاس شما میتوانید هر چیزی رو که بلد هستید یا که دوست دارید، تدریس کنید چون بسیاری از افراد مشتاق یادگیری در انتظار شما هستند.آموزش کاربردی و با کیفیت ویدویی آماده کنید، فقط یکبار آپلود کنید و یک عمر از فروش آموزش کسب درآمد کنید. این مدل تجاری ساده راهی است که تیچ پلاس برای کسب درآمد در اختیار مدرسین خود قرار داده است.

نحوه همکاری با تیچ پلاس چگونه است؟

عرضه محصولات هر مدرس و یا فروشنده در تیچ پلاس می بایست به صورت انحصاری  باشد و به ازای هرفروش محصول مبلغ ۶۰% فروش به وی تعلق می گیرد و ۴۰% باقیمانده به عنوان سهم مشارکت به تیچ پلاس تعلق میگیرد. در صورتی که قصد دارید محتوای خود را بصورت رایگان انتشار دهید، تیچ پلاس هیچگونه هزینه ای دریافت نمی کند تا بدین صورت در ترویج و رشد هرچه بهتر آموزش سهیم باشد.

قیمت گذاری چگونه است؟

نحوه قیمت گذاری و ارزش گذاری به پیشنهاد مدرس و یا فروشنده و با تایید نهایی و اعمال نظر کارشناسی تیچ پلاس انجام می گردد. قیمت گذاری شامل در نظر گرفتن پارامترهای زیادی از جمله تخصصی بودن دوره، میزان مخاطبین، کشش و رقابت بازار و …. می باشد. لذا همکاران ما همواره در تلاش هستند تا در بدست آوردن بهینه ترین قیمت ممکن به شما کمک کنند.

تسویه حساب به چه صورت است؟

تسویه حساب با مدرسین هفته ای ۱ مرتبه و در روز چهار شنبه انجام می شود. در هر بار برداشت شما می توانید تا هر سقفی و به صورت مضربی از ۵۰ هزار تومان درخواست برداشت دهید. بر اساس قوانین کلیه مدرسین موظف به پاسخگویی در بخش پرسش و پاسخ دوره به  سوالات کاربرانی که دوره آموزشی را خریداری نموده اند طی حداکثر ۴۸ ساعت می باشند. در غیر اینصورت تیچ پلاس همکاری لازم در پرداخت هزینه ها را اعمال نخواهد کرد.

۱-    موضوع و عنوان دوره را انتخاب کنید:

موضوع خودتون را انتخاب کنید. به جز یک لیست کوچک از موضوعات محدود که در حیطه آموزش های ما نیست شما میتوانید بر اساس دسته بندی های وبسایت موضوعات آموزشی مختلف رو ارائه بدید. در تیچ پلاس ما به شما کمک میکنیم تا موضوعات پرطرفدار رو شناسایی کنید، از طرفی راهنمایی لازم برای توسعه حوزه آموزشی که انتخاب کردید رو با معرفی و پیشنهاد دوره های مرتبط انجام میدهیم.

برای دوره خود یک عنوان تعیین کنید. عنوان دوره شما یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب دوره شما توسط کاربران و مخاطبین می باشد. برای ایجاد یک دوره موفق، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه چیزی را آموزش خواهید داد سپس متناسب با آن نام دوره را انتخاب نمایید. بنابراین عنوان دوره مختصر و مفید انتخاب و آن را در ۶۰ عدد یا کمتر ذخیره کنید.

راهنمایی جهت انتخاب عنوان : برای انتخاب عنوان دوره استاندارد می بایست به سوالات زیر پاسخ دهید و متناسب با آن مشابه مثال های آورده شده عنوان خود را انتخاب کنید.  در عنوان دوره از کارهای تجاری و یا وعده های بزرگ در عنوان استفاده نکنید. عنوان دوره  مختصر و مشخص بصورت متمرکز بر آنچه که کاربران خواهند آموخت و یا  شامل نوع دوره و رشته مربوط به آن، مخاطبین دوره و سطح دوره باشد. آن را در ۶۰ حرف یا کمتر ذخیره کنید.

۲- مخاطبان دوره را تعریف کنید

مخاطبین دوره چه افرادی هستند؟ برای دوره ای که ایجاد کردید و تصمیم گرفتید چه چیزی را آموزش دهید، باید تصمیم بگیرید که دقیقا این دوره برای کدام دسته از افراد و مخاطبین ایجاد شده است. انتخاب دسته مخاطب به شما کمک می کند که بازخورد و بازدید بیشتری از دوره شما توسط مخاطبین انجام و موفقیت شما نیز بیشتر شود.

در اینجا سه مثال از نحوه تعریف دانش آموزان هدف شما را می توانیم بیان کنیم:

۱- مخاطبین این دوره افراد مبتدی در برنامه نویسی هستند که قصد دارند به صورت حرفه ای برنامه نویسی تجاری یاد بگیرند.

۲- مخاطبین این دوره افراد دارای مدرک کارشناسی مهندسی نفت هستند و با مقدمات چاه آزمایی آشنایی دارند.

۳- مخاطبین این دوره شامل کلیه افراد علاقمند به یادگیری تخصص منشی گری و رئیس دفتری است.

۳- برنامه آموزشی و فصل بندی دوره

نمای کلی دوره را تشریح نمایید. هر دوره آموزشی استاندارد همانند یک کتاب دارای سرفصل و زیر فصل موضوعی می باشد که مطابق با آن دوره تدریس می شود. برای داشتن یک دوره استاندارد سرفصل های ها و بخش های مربوط به آنرا دسته بندی کنید تا طبق یک  نقشه مدون بیشترین قدرت یادگیری را به مخاطبین ارائه دهید.

نکات لازم جهت تدوین سرفصل و زیر فصل ها

۱- برای ایجاد یک دوره موفق موثر و کارآمد، آموزش خود را بر اساس اهداف دوره طراحی کنید و ساختار دهید.

۲- به طور کلی، هر بخش از آموزش می بایست بر اساس مهارت خاصی که شما تدریس می نمایید، شکل گیرد.

۳- ویدئو های کوتاه و گام ‌به‌ گام به صورت موضوعی تهیه کنید زیرا مخاطبین آنها را راحت تر دنبال می کنند.

۴- برنامه ریزی کنید که چگونه و چه چیزی را در هر بخش از دوره خود قرار دهید.

۵- در حالی که نما و طرح کلی خود را آماده می کنید، به فرمت هایی که برای هر بخش از آموزش میخواهید استفاده نمایید، فکر کنید.

 

۴- استودیو ضبط و تدوین راه اندازی کنید

خبر خوب این هست که با حداقل امکانات میتوانید استودیو ضبط رو راه اندازی کنید. شما با داشتن یک فضا یا محیط بدون سر و صدا در منزل، یک عدد کامپیوتر و یک میکروفن ( یا موبایل ) می توانید دوره های خود را ضبط نمایید. کاربران و مخاطبین باید قادر به دیدن و شنیدن ویدیو شما بدون حواس پرتی مانند buzzes، pops، یا سر و صدای محیط مانند صدای کولر یا رفت و آمد خودرو  باشند.

انتخاب تجهیزات و نرم افزار:

نرم افزار ضبط صفحه نمایش کامپیوتر: اگر ویدیوی شما روی صفحه کامپیوتر نمایش  داده شود، شما به نرم افزار Screen Casting مانند Camtasia Studio 2018 نیاز خواهید داشت. این نرم افزار قابلیت های زیادی از جمله ضبط ویدیو از صفحه نمایش شما و سپس قابلیت تدوین و ویرایش آنرا به شما می دهد.

چه نرم افزارهایی برای تولید ویدیوهای آموزشی نیاز دارم ؟ دراینجا تعدادی از نرم افزارهایی که برای تهیه و تدوین دوره های آموزشی ویدویی نیاز دارید، آورده شده است :

PC or Mac

Camtasia Studio

Microsoft Office

Mobile Voice Recorder App.

تنظیمات مورد نیاز برای خروجی گرفتن فایل های ویدئویی (تنظیمات Codec و نوع فرمت ویدئویی) چیست؟ هنگام استفاده از نرم افزار ویرایش ویدئو، باید ویدئو های ضبط شده خود را به صورت یک فایل ویدیویی استاندارد خروجی بگیرید. تیچ پلاس برای یکپارچه بودن و استاندارد بودن فرمت های ویدیوها، توصیه های زیر رو به شما دارد:

۱- کیفیت تصویر HD ( 1280×720 ) با فرمت MP4

2- نسبت ابعاد تصویر ( Aspect Ratio ) : 16:9

3- جهت تصویر ( Picture Orientation ) : حتما به صورت   Landscapو نه Portrait

چه نوع دوربین باید برای ضبط درس خود استفاده کنم؟ ( غیر ضروری ) اگر در طول دوره آموزشی از خودتون فیلمبرداری می کنید، در اینجا چندین نوع از دوربین هایی که برای ضبط دوره های منتشر شده در تیچ پلاس توصیه شده هست، معرفی می شود:

۱- انواع گوشی های اندرویدی با قابلیت فیلمبرداری HD

2- گوشی آیفون (مدل های آیفون ۴ و بالاتر)

۳- iPad (اپل ۲ مدل و بالاتر)

۴- بسیاری از وبکم های کیفیت HD

5- دوربین Flip HD

6- دوربین های حرفه ای GO PRO

7- بیشتر دوربین های  DSLR

 

انتخاب میکروفون :

کیفیت ضبط صدا مهمترین پارامتر انتقال کیفیت آموزشی می باشد. به همین جهت سعی کنید تا بهترین صدای ممکن، بدون نویز و شفافیت بالا را بدست بیاورید. استفاده از میکروفون لپ تاپ و یا تب لت به هیچ عنوان پیشنهاد نمی گردد. بهترین انتخاب از نوع میکروفون های USB می باشد که اغلب دارای قیمت متوسط به بالایی می باشند، اما شما میتوانید از میکروفون یقه ای و یا میکروفون هندزفری موبایل هم استفاده کنید. همچنین در صورتی که تهیه میکروفون برای شما دشوار می باشد، می توانید از تلفن همراه خود با نصب اپلیکیشن Voice Recorder با ثابت قرار دادن موبایل بر روی سه پایه به عنوان رکوردر صدا استفاده کنید. پس از ضبط صدا، می بایست کیفیت آنرا در محیط تدوین نرم افزار کامتازیا استودیو با استفاده از پلاگین های کاهش نویز و تنظیم بلندی، بالا ببرید تا به بهترین کیفیت صدا دست پیدا کنید.

نکات مربوط به صدا:

۱- صدای به صورت یک تراک جداگانه ضبط شود.

۲- صدای خروجی ۲ کاناله باشد.

۳- فرمت صدای خروجی MP3 و یا Wav

4- با صدای بلند، به وضوح و به طور مستقیم به میکروفون صحبت کنید.

۵- بیش از حد نزدیک یا دور از میکروفون صحبت نکنید.

۶- برای بهترین نتایج، یک فاصله ۶ تا ۱۲ اینچ (حدود ۱۵-۳۰ سانتی متر) را از میکروفون حفظ کنید.

۷-برای حفظ فاصله میکروفون به صورت ثابت، از ۳ پایه میکروفون استفاده کنید

۸- اگر از موبایل برای ضبط کردن استفاده می کنید، نگهدارنده موبایل استفاده نمایید.

۹- صدای رسا و با کیفیت یکی از مهمترین ویژگیهای ویدئوهای آموزشی است. کاربران دوست دارند صدایی که می‌شوند بدون نویز باشد و نسبت به صدای بی کیفیت واکنش منفی نشان میدهند.

۱۰- برای صدای خوب، الزاما نیازی به میکروفون گران قیمت ندارید. بلکه برای مطمئن شدن از کیفیت صدا، حتما قبل از ضبط با سیستم‌ها، تنظیمات و میکروفون های مختلف صدای خود را تست کنید.

۱۱- در آموزش های خودتون از موسیقی استفاده نکنید و در صورت استفاده کردن سعی کنید از موزیک مناسب با آموزش بدون ایجاد در خلل یادگیری استفاده کنید.

۱۲- در صورت استفاده از موزیک حتما به این نکته توجه کنید که صدای موزیک مانع شنیده شدن صدای شما نشود و همچنین موزیک انتخابی متناسب با موضوع و شیوه ارائه شما باشد.

۵- کیفیت ضبط را با سرویس تست ویدیو ارزیابی کنید

پس از اینکه تنظیمات مربوط به ضبط ویدیو را انجام دادید، برای اطمینان از اینکه در مسیر درستی هستید میتوانید یک نمونه تست ویدیو آماده کنید و برای ما ارسال کنید. تیچ پلاس بوسیله سرویس رایگان تست ویدیو به شما این امکان را می دهد تا مطمئن شوید اصول و تنظیمات ضبط ویدیو شما مطابق با استاندارد ها هست یا خیر. و در صورت عدم تطبیق موارد لازم برای شما ارسال می شود تا به بهترین نتیجه برسید و از دوباره کاری پرهیز کنید.

۶- اولین ویدیو آموزشی را تحت عنوان معرفی ضبط کنید:

نباید بیشتر از ۲ تا ۴ دقیقه باشد. خودتان را معرفی کنید و توضیح دهید که چرا شما بهترین فرد برای آموزش این دوره هستید. انتظارات درست را عنوان کنید، به دانشجویان در مورد آنچه که از دوره شما یاد می گیرند و آنچه که در پایان دوره می توانند انجام دهند، بگویید. این بخش اولین فصل آموزش شما می باشد که در واقع از حیث اهمیت می توان معادل کل دوره در نظر گرفت. هدف در ابتدای دوره ایجاد انگیزه و علاقمند کردن دانشجو جهت یادگیری دوره می باشد.

در واقع شما باید در نظر بگیرید که دانشجویان شما چه می خواهند و می بایست به تمامی سوالات زیر پاسخ قانع کننده بدهید:

۱- آیا این دوره برای من مناسب است؟

۲- آیا محتویات و مطالب سر فصل های ارئه شده در این دوره نیازهای آموزشی من را برطرف می کند؟

۳- آیا مدرس دوره از نظر علمی برای یاد گرفتن از او مناسب و قابل اطمینان است؟

به عنوان یک مدرس، شما باید به دانشجویان خود این اطمینان را دهید که انتخاب درست را با ثبت نام در دوره شما انجام داده اند. دانشجوی هدف را در هنگام ایجاد دوره خود در ذهن داشته باشید. از خود بپرسید، این دانشجو از قبل چه چیزی می داند؟ آنها به دنبال یادگیری چه چیزی هستند؟ در سخنرانی مقدماتی خود، اهداف اولیه ای که دانشجو بدنبالش است را آدرس دهی کنید و به آنها بگوئید که چگونه می توانند با استفاده از آموزش شما به آنها دست پیدا کنند. شما می توانید با گفتن جمله: “من این دوره را برای … ساخته ام”. شروع کنید.

معرفی بخش ها و عناوین دوره : در بخش معرفی دوره سر فصل ها و موضوعات آموزش را ارائه دهید.موضوعاتی که می توانید در ویدئو معرفی به آن اشاره کنید شامل موارد زیر می‌شود:

۱- معرفی مدرس

۲- سابقه (در صورت تمایل)

۳- موضوع دوره و موضوعاتی که در دوره به آن اشاره خواهد شد

۴- این دوره برای چه کسانی مناسب است

۵- پیش نیاز دوره چیست

۶- در انتها کاربران چه چیزی را یاد می‌گیرند

۷- ضبط و تدوین دیگر فصل های آموزشی:

آموزش خود را با دنبال کردن نکات زیر شروع کنید:این بخش، قسمت اصلی درس شماست، جایی که شما موضوع را تدریس می کنید و دانشجویان را بر اساس مهارت هایی که قصد دارید در پایان دوره شما یاد بگیرند، آموزش دهید. این قسمت از دوره شما می بایست مشتمل بر سر فصل ها و بخش های آموزش ، فعالیت های تمرینی و  مراجع باشد.

نحوه بیان

۱- لطفاً قبل از ضبط حتما چندین بار تمرین کنید تا مطالب را بتوانید به خوبی و بدون تپق زدن انتقال بدهید، چرا که کاربران دوست دارند مدرس کاملا به مبحث مسلط باشد. وقتی تولیدکننده برای به خاطر آوردن چیزی فکر کند، کاربر این موضوع را به حساب عدم تسلط کافی برای انتقال محتوا میگذارد.

۲- یکی از مهمترین وجوه تمایز تولیدکنندگان، بیان خوب و انتقال مناسب محتوا به کاربران است. تولیدکنندگان باید به موضوع آموزشی خود تسلط داشته باشند و بتوانند به راحتی آن را به کاربران خود منتقل کنند. تلفظ صحیح کلمات فارسی و انگلیسی نیز در بیان تاثیر مستقیم داشته و در انتقال مناسب و صحیح محتوا به کاربران نقش مهمی دارد.

۳- برای اینکه کاربران بیشتر با شما و محتوای ارتباط برقرار کنند، بهتر است که با انرژی صحبت کنید.

۴- یکی از ویژگی ‌های مهم ویدئوهای آموزشی، مسئله ضرباهنگ یا بی ‌وقفه بودن(Non-Stop) انتقال اطلاعات است، بنابراین بهتر است برای رضایت کاربران از اتلاف زمان آنها خودداری کنید. به عنوان مثال اتلاف زمان برای پیدا کردن عکس و نوشته.

۵- شما می ‌توانید قبل از ضبط، فایل ‌های مورد نیاز آموزش را در یک پوشه نگهداری کنید تا در صورت نیاز به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

۶- از صحبت زیاد و بدون حرکت در یک اسلاید خودداری کنید چرا که یکی از وجوه تمایز ویدئو و کتاب، انتقال مفاهیم از طریق حافظه بصری است.

۷- نیازی به موشن گرافیک و جلوه‌ های بصری خاصی نیست و با انیمیشن ‌های پاورپوینت و نشان دادن تصاویر مربوط می‌شود مفاهیم را بهتر انتقال داد.

۸- از آنجا که محتوای شما به نام خودتان در تیچ پلاس منتشر می‌شود، بنابراین محتوا تأثیر مستقیم در برندینگ شما و معرفی‌تان به دیگران دارد، و در نتیجه محتوای با کیفیت از فروش بهتری برخوردار خواهد شد.

سر فصل ها و بخش ها : تمرکز بر یک مهارت جدید و مرتبط در هر بخش را پوشش دهید. اطمینان حاصل کنید که تمام بخش ها با یکدیگر هماهنگ هستند تا بر تمام مهارت هایی که دوره شما در بخش اهداف دوره  وعده داده است، ارائه شود.

سخنرانی ها (Lecture ) : هر فصل باید ایده آل باشد، شامل ۳-۸ سخنرانی باشد. به یک مفهوم در هر سخنرانی بپردازید و این شانس را به دانشجویان بدهید تا با دیدن هر بخش پیشرفت کنند. به طور معمول یک ویدئو نباید کمتر از ۲-۶ دقیقه و بیشتر از ۱۵ تا ۲۵ طول بکشد. برای ایجاد فیلم های موثر، قالب تدریس مناسب را براساس نوع محتوایی که می خواهید ارائه کنید را انتخاب کنید.

کاربران ویدئو های کوتاه و گام ‌به‌ گام را راحت تر دنبال می کنند. بنابراین جهت انتقال بهتر مفاهیم و یادگیری بهتر کاربران، توصیه می‌شود دوره آموزشی خود را به انتخاب خودتان، به بخشهای کوچک چند دقیقهای تقسیم کنید. بهترین زمان برای هر ویدیو کمتر از ۷ دقیقه است، مگر آنکه مبحث در این زمان نگنجد. اگر ویدیو شما بلندتر از این زمان شد سعی کنید ضرباهنگ آن را حفظ کنید تا کسل کننده نشود و حواس یاد گیرنده پرت نشود. ویدئو های کوتاه، تأثیر زیادی در سهولت یادگیری و حفظ توجه و تمرکز کاربر دارد و مسیر آموزش را به روشنی برای کاربران مشخص میکند.

فایده دیگر تقسیم آموزش به ویدئو های کوتاه این است که باعث می‌شود موضوعات در ویدئو های مجزا قرار بگیرد و به کاربران کمک میکند که راحت تر موضوعی که دنبالش هستند را پیدا کنند. این کار یادگیری کاربر را راحت تر میکند.

فعالیت و تمرین: شامل حداقل ۱ فعالیت تمرین در هر فصل، به دانشجویان فرصتی برای تمرین نتیجه مهارت / یادگیری در هر فصل را می دهد. همانطور که طرح درس خود را ایجاد می کنید، پروژه های مختلف، آزمون ها و تمرینات را در نظر بگیرید که می توانید به درس خود اضافه کنید تا به دانشجویان کمک کند مفاهیم را یاد بگیرند.

مراجع و رفرنس ها: فراموش نکنید که هر گونه منابع اضافی مانند ابزارهای بصری، یادداشت های پی دی اف و لینک های اضافی را که می خواهید در هر بخش اضافه کنید را صورت لزوم ارائه کنید.

 بخش نتیجه گیری :  دوره خود را آنقدر قوی به پایان برسانید که دانشجو با احساس خوب و حس پاداش گرفتن ترک کند. دانشجویانی که احساس پاداش می کنند بیشتر از  دوره راضی هستند و به طور کلی بازبینی ها و نظرات مثبت تری را انجام می دهند.

۸- فرم مشخصات دوره را تکمیل نمایید

صفحه اصلی دوره  محل معرفی دوره شما در تیچ پلاس است تا دوره شما را در بازار عرضه کند. این اولین چیزی است که کاربران و مخاطبین بالقوه هنگام جستجو برای یک دوره مربوطه می بینند. اطلاعات در این صفحه به آنها کمک خواهد کرد تا تصمیم بگیرند که آیا دوره شما برای آنها ارزش دارد یا نه. بنابراین اطلاعات خواسته شده در این فرم را به دقت بر اساس راهنمایی موجود در فرم تکمیل نمایید.

۹- برای دوره قیمت تعیین کنید

شما می توانید دوره خود را به صورت پولی، تخفیف دار و یا به صورت رایگان ارائه دهید. نحوه قیمت گذاری و ارزش گذاری به پیشنهاد مدرس و یا فروشنده و با تایید نهایی و اعمال نظر کارشناسی تیچ پلاس انجام می گردد. قیمت گذاری شامل در نظر گرفتن پارامترهای زیادی از جمله تخصصی بودن دوره، میزان مخاطبین، کشش و رقابت بازار و …. می باشد. لذا همکاران ما همواره در تلاش هستند تا در بدست آوردن بهینه ترین قیمت ممکن به شما کمک کنند.

انتشار دوره شما

ارسال دوره شما برای بازبینی نهایی. در این مرحله دوره شما برای بازبینی و تطبیق با چک لیست و استاندارهای تعیین شده از سوی تیچ پلاس مورد بررسی قرار می گیرد تا دوره شما در بهترین وضعیت و کیفیت ممکن در دسترس عموم قرار گیرد.  اگر دوره شما دارای مشکلات کیفی باشد موارد جهت اصلاح به شما بازگردانده می شود و در صورت رفع نواقص به صورت آنلاین در پلتفرم انتشار داده می شود.

فایل های زیر از جمله ضروریاتی است که به شما کمک می کند تا دوره خود را مطابق استانداردهای تیچ پلاس تدوین کنید 
 
۱- فرم خام اطلاعات دوره
۲– تمپلیت پاورپوینت
۳- نرم افزار کامتازیا ۲۰۱۸
۴- اپلیکیشن موبایل ضبط صدا 
۵- واتر مارک برای ویدیو
۶- تیزر معرفی 
درخواست همکاری در تیچ پلاس
به منظور همکاری و تدریس در تیچ پلاس، با تکمیل فرم تماس و ارسال آن، در اسرع وقت جهت همکاری با شما تماس گرفته می شود.